Frequent Asked Questions
Hier vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Stuur gerust een mailtje naar info@thegoods.nl, en we zullen jouw vraag of opmerking zo snel mogelijk in behandeling nemen.
Hoe moet ik afrekenen?
Als je een item hebt gevonden kan je die door een muisklik aan je winkelmand toevoegen. Rechts bovenin het scherm zie je een teken van een winkelwagentje staan, waar je op kunt klikken of als je met je muis erover gaat zie je de uitgekozen items erin zitten. Als je producten in je winkelwagen zitten betekent het niet dat je ze gereserveerd hebt. Ben je klaar met shoppen? Klik dan je op de winkelwagen en volg de 4 stappen om je bestelling te af te ronden.
Waar kan ik meer informatie vinden over het product?
Per artikel vermelden we hoofdzakelijke details zoals kwaliteit, kleuren, lengtes en maten. Staat je maat er niet meer bij dan is het artikel in jouw maat helaas uitverkocht. Alleen getoonde maten zijn beschikbaar. Wil je graag op de hoogte blijven zodra we het artikel weer op voorraad hebben? Klik dan op de link ‘Product uitverkocht? Meld je aan voor onze nieuwsbrief’. We zullen je per email op de hoogte houden van nieuwe voorraad.
Hoe kan ik retourneren?
Jammer dat je niet tevreden bent met je aankoop! Op de homepage van onze website staat het kopje retouren. Hier vind je duidelijk stap voor stap beschreven wat je moet doen als je niet tevreden bent met je product.
Zijn de prijzen inclusief BTW op The Goods website?
Ja, de genoemde prijzen op de website zijn inclusief BTW. Wanneer je naar betalen gaat kan je zien welk bedrag aan BTW in je bedrag verwerkt zit.
Hoe weet ik dat jullie mijn The Goods order hebben ontvangen?
Bedankt voor je bestelling! Nadat je een bestelling hebt geplaatst versturen we jou een email met de order bevestiging.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestigingsmail gehad.
Nadat je bestelling geplaatst en de betaling akkoord bevonden ontvang je een bevestigingsemail. Heb je deze niet ontvangen? Check dan even je spam of neem contact met ons op info@thegoods.nl.
Hoe weet ik of mijn The Goods bestelling is verzonden?
Zodra we jouw pakket hebben verzonden krijg je van ons een verzendbevestiging. In deze email staat een track ’n trace nummer, deze code begint met 3S. Met deze code kun je jouw bestelling volgen. Zodra je een verzendbevestiging hebt gekregen is het pakket naar je onderweg en zal het binnen één werkdag worden geleverd.
Wat zijn The Goods bezorgkosten?
Gratis verzinding vanaf € 99.95. Standaard verzendkosten zijn €4.95 per zending. We versturen alle pakketten via Post NL met een Track ’n Trace code zodat je het pakket kunt volgen.
Wat zijn The Goods levertijden?
We doen onze uiterste best om zo snel mogelijk je bestelling af te leveren. Op werkdagen voor 16.00 uur besteld zullen we je pakket met 1 werkdag leveren. Wanneer de bestelling verzonden wordt krijg je per email van ons bericht.
Hoe schrijf ik me in voor The Goods nieuwsbrief?
Op onze footer (een berichtenbalk die onderaan elke pagina staat) is de mogelijkheid aan de rechterkant je aan te melden voor onze nieuwsbrief. We houden niet van spam dus zullen maandelijks onze nieuwsbrief versturen met alleen informatie die betrekking heeft op The Goods. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste fashionnieuws, nieuwe voorraden en winacties!
Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
Als je je wilt afmelden voor de nieuwsbrief kan je in onze nieuwsbrief onderaan een link vinden die je doorverwijst hoe je kunt afmelden.